Metaverse Moda Haftası Oyunlaştırma İle Öne Çıkıyor.
Metaverse Fashion Week (MVFW) – Geçen yıl ilki düzenlenen Metaverse Fashion Week (MMH), ikincisi 28-31 Mart 2023 tarihlerinde gerçekleştirildi. Bu, geçen seneydi. Dijital moda haftası Metaverse Fashion Week’te aralarında DKNY, Tommy Hilfiger ve Dolce&Gabbana’nın da bulunduğu 63 farklı moda evi “Geleceğin Mirası” temasıyla özel olarak tasarladıkları deneyimlerini sundu. 5 gün süren etkinliğe toplam 50 bin kişi katıldı. Tüm markalar oyunlaştırılmış deneyimler sunmaya çalışırken giyilebilir dijital ürünler basıldı ve dağıtıldı. Decentraland platformuna girişte seçtiğiniz avatarlar ve kıyafetlerin tümü blockchain tabanlı NFT’lerde olduğundan, avatarlar ve kıyafetler ve ekipmanlar moda alanında her zaman öne çıkar.
“Giysiler artık hissedilmediğinde ne olur?” sorusuyla keşfedilmeye çalışılmıştır.
Vueltta, “Cristobal” Balenciaga: New Code’da RLTY, Arka Consulting ve Animal Concerts tarafından, İspanyol moda tasarımcısı Vivienne Westwood’un ikonik kreasyonlarından bazılarını dijital giyilebilir cihazlara dönüştürmek amacıyla yaratıldı. DKNY’nin Metaverse Moda Haftası’ndaki dört katlı binasındaki butiği; benzersiz, sürükleyici ve deneyimli gücünü sanal dünyaya taşıdı. “Yarının Mirası” etkinliği, konuklara kıyafetleri sanal, foto-gerçekçi bir ortamda keşfetme ve tasarımcılarla sesli sohbet yoluyla konuşma fırsatı verdi.
Bu yıl ilk kez “MANA” kullanılarak giriş yapmak mümkün oldu.
IoDF oyunlaştırma ile AR panoda şifreli NFT dağıtıldı.
NFT ödüllü “Dijital Avatar Dans Yarışması” Threedium platformunda gerçekleştirildi.
Metaverse platformlarının gerçek potansiyeli ve geleceği